Asumispalvelut

Asumispalveluiden työn tehostamiseen ja digitalisoimiseen
Kaikki asiakastieto aina turvallisesti saatavilla

DomaCare mahdollistaa hoitokotien ja palvelutalojen toiminnan tehostamisen monin keinoin. Samalla työntekijöille jää enemmän aikaa varsinaiseen hoitotyöhön.

Vanhustyö

DomaCare mahdollistaa turvallisen asiakastietojen käsittelyn, monipuoliset ominaisuudet ja oman työn tehostamisen prosessien digitalisoimisen sekä kehittämisen avulla. Mittaat ja seuraat vaivatta hoivan laatua ja parannat asiakkaillesi tarjoamiasi palveluita.

Vammaistyö

Asiakastietojen käsittelyn lisäksi DomaCare tarjoaa ainoana toiminnanohjausjärjestelmänä mahdollisuuden täyttää RAI-toimintakykyarviot järjestelmän sisällä. Lisäksi uusi hoitosuunnitelmamoduulimme yhdistää RAI-arviot asiakkaiden henkilökohtaisiin hoitosuunnitelmiin ja asetettaviin tavoitteisiin.

DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmässä on otettu huomioon uuden kehitysvammalain (tullut voimaan 10.6.2016) muutokset. DomaCaressa rajoitustoimenpiteet (niiden suunnittelu / toteuttaminen / kirjaaminen) ovat kaikki selkeinä kokonaisuuksina. Suunnittelu ja seuranta omina lomakkeinaan ja toimenpiteistä kirjaaminen osana päivittäisraportointia.

Asumispalveluiden toiminnan tehostamiseksi
Monia hyödyllisiä ominaisuuksia

DomaCare on alunperin kehitetty yksityisten asumispalveluyritysten päivittäisen työn tueksi ja laskutuksen tehostamiseksi. Alla joitain ominaisuuksia joita asiakkaamme käyttävät päivittäin vanhus- ja vammaistyössä.

| ASIAKASTIEDOT

Monipuolinen työväline turvalliseen asiakastietojen käsittelyyn

DomaCare on alusta asti hoiva-alalle kehitetty toiminnanohjausjärjestelmä, minkä ansiosta käytössäsi ovat kaikki juuri Sinun työtäsi tehostavat ominaisuudet.

RAI-arviot hoidon laadun mittaamiseen ja seuraamiseen

DomaCare on ainoa toiminnanohjausjärjestelmä Suomessa, jossa RAI-toimintakykyarviot ovat integroitu osaksi järjestelmää. Tämän ansiosta vastaat helposti kyselyihin niin tietokoneella kuin puhelimella. Voit ongelmitta aloittaa RAI:n täyttämisen tietokoneella ja jatkaa sitä sitten mobiililla asiakkaan luona.

Lue lisää RAI-toimintakykyarvioista »

Asiakaskohtaiset tavoitteet hoidon tukena

Asiakkaille voidaan asettaa henkilöhtaisia tavoitteita, joiden avulla voidaan seurata asiakkaan voinnin muutoksia. Samalla muodostuu vertailukelpoista dataa oman työn tueksi. Data on luettavissa suoraan mobiililla selkeinä graafeina. Tavoitteiden arviointi tapahtuu helposti hoitajien päivittäisraportoinnin yhteydessä niin tietokoneella kuin mobiilisovelluksellakin.

Lue lisää asiakastiedoista »

Yksilölliset lomakkeet yrityksesi tarpeisiin

Tavallisten perustietolomakkeiden ja hoitosuunnitelmien lisäksi voimme muuttaa kaikki tällä hetkellä käytössäsi olevat paperilomakkeet älykkäiksi sähköisiksi lomakkeiksi. Digitalisoimalla käytössäsi olevat lomakkeet mahdollistat yrityksessäsi turvallisen tavan käsitellä tietoa. Kaikki lomakkeet voidaan täyttää ja katsella niin tietokoneella kuin mobiilillakin.

Lue lisää lomakkeista »

DomaCare sisältää mm. nämä tärkeät ominaisuudet

  • Perustietolomake
  • Hoito-, palvelu- ja kuntoutussuunnitelmat
  • Elämänhistoria
  • Omaisuusluettelo
  • Raha-asioiden hoito
  • Lääkelista (Pharmaca Fennica)
  • Antikoagulanttihoidon seuranta
  • Diagnoosit (ICD10)
  • Liitetiedostot
  • Fysioterapeutin sivu
  • Toimintaterapeutin sivu
  • Lääkärin lomake
  • Hoitajan lähete
  • Vuokrasopimuspohja
  • Kuolintodistus
  • Kelan lomakkeet(esim. SV3 ja GAS)
  • RAI

| MOBIILISOVELLUS

TARVITSEMASI TIEDOT
AINA TURVALLISESTI
SAATAVILLA

DomaCaren mobiilisovellus tehostaa ja tukee palvelutaloissa tehtävää työtä muun muassa tuomalla asiakkaan perustiedot, lääkityslistan ja päivittäisen kirjaamisen hoitajan mukana asiakkaan luokse. Tietoa ei tarvitse lähteä etsimään muualta vaan se voidaan tarkistaa, korjata tai lisätä samantien.

Asiakkaan varojen hallinta

Mobiilisovellusta on mahdollista käyttää esimerkiksi palveluyksikön kahvilassa ja merkitä laskutukseen asiakkaiden syömät ateriat tai juomat kahvit. Kassakone-ominaisuudella voi merkitä asiakkaan laskulle kaikki toteumapohjaisesti veloitettavat tuotteet.

Lompakko-ominaisuus mahdollistaa paremman ajankäytön yksikössä, kun yleensä käytössä olevaa kuittausvihkoa ei enää tarvita eikä yksittäinen tapahtuma vie kuin yhden työntekijän työaikaa. Tapahtumiin liittyvistä kuiteista voidaan ottaa kuva suoraan sovelluksen kautta ja liittää se asiakkaan liitetiedostoihin. Lompakko tukee tuplakuittauskäytäntöä.

Rakenteinen kirjaaminen

DomaCare mahdollistaa rakenteisen päivittäiskirjauksen mobiilisovelluksen symbolipohjaisen kirjaamistyökalun avulla. Samalla saadaan asiakkaiden tiedot kerättyä vertailukelpoiseksi dataksi, joka mahdollistaa paremmin asiakkaan voinnin seuraamisen ja nopeamman reagoinnin muutoksiin. Tämä luo aivan uusia tapoja hyödyntää kerättyä tietoa erilaisina tilastoina ja esimiestyön tukena. Symbolikirjaus on yhteensopiva valtakunnallisten standardien kanssa, kuten FinCC.

Sovelluksen käyttö ilman nettiyhteyttä

Internetin katvealue tai heikko kuuluvuus eivät estä työntekijöitä näkemästä tehtäviään, asiakkaiden tietoja tai tekemästä kirjauksia. Mobiilisovellus tallentaa puhelimen muistiin kunkin tehtävälistalla olevat tehtävät sekä asiakkaan tiedot. Tämän ansiosta tiedot ovat käytettävissä myös rakennusten sisällä tai muilla heikon kuuluvuuden alueilla. Kun sovellus saa taas yhteyden internettiin niin puhelimen välimuistiin tallennetut tiedot päivittyvät automaattisesti kumpaankin suuntaan.

Lue lisää mobiilisovelluksesta »

| LASKUTUS

HOIVA-ALAN MONIPUOLISIMMAT LASKUTUSOMINAISUUDET

DomaCare tarjoaa joustavan alustan erilaisille laskutuskäytänteille ja mahdollistaa sujuvan laskutuksen oli kyseessä sitten kuntien koontilaskutus, palvelusetelilaskutus tai vaikkapa käytetyn ajan mukaan tapahtuva liikkuvan työn laskutus.

Integraatiot yli 30 taloushallinnon järjestelmään

DomaCaresta löytyy valmiiksi integraatiot yli 30 eri taloushallinnon järjestelmän kanssa (mm. Asteri, NetBaron, Netvisor, Passeli ja Talenom). Tarvittaessa integraatio on mahdollista tehdä minkä tahansa yrityksenne käytössä olevan talousjärjestelmän kanssa.

Lue lisää laskutuksesta »

Esimerkkejä asioista joita DomaCare
voi automatisoida puolestasi:

  • Sopimusten hallinta
  • Sopimuskohtaisten poikkeavien laskutusmallien käsittely
  • Karenssivähennysten kaavat vuorokausi- ja kuukausituotteille
  • Asiakkaiden toistuvaislaskutus
  • Koontilaskutus
  • Laskuille asiakaskohtaiset erittelyt saaduista palveluista sekä läsnäolotiedot
  • Hintamuutokset ja -historia
  • Laskujen ohjaus ja pilkkominen kolmansille osapuolille
  • Palveluseteleiden automaattinen huomiointi
  • Useita erilaisia laskumalleja
  • Automaattiset poissaolovähennykset
  • Jopa satojen laskujen muodostus parilla hiiren klikkauksella
| TILASTOT JA RAPORTIT

MONIPUOLISET TILASTOT
JA RAPORTIT OMAN
TYÖN TUEKSI

DomaCaren tilastot ominaisuuden avulla voit rakentaa erilaisia yhteenvetoja ja raportteja toiminnan kannalta tärkeistä tiedoista työntekijöiden avuksi ja johdon päätöksenteon tueksi.

Lue lisää tilastoista ja raporteista »

| TIETOTURVA

Turvallinen asiakastietojen käsittely

DomaCaren avulla kaikki keräämäsi asiakastiedot ovat aina helposti ja turvallisesti saatavilla. Järjestelmä käyttää yhteyksien muodostamiseen samanlaisia varmenteita, kuin suomalaiset verkkopankitkin omien yhteyksiensä turvallisuuden takaamiseksi.

Lue lisää tietoturvasta »

| KANTA-PALVELUT

DOMACARELLA
OTAT KÄYTTÖÖSI
KANTA-PALVELUT

DomaCare mahdollistaakin vaivattoman reseptien kirjoittamisen (DomaCare Medi), lääketietojen tarkastelun sekä tietojen siirron kansalliseen potilastietojen arkistoon.

Lue lisää Kanta-palveluista »

KIINNOSTUITKO DOMACARESTA? TARVITSEKO LISÄTIETOJA?
ASIAKASPALVELUMME AUTTAA

Voit jättää yhteystietosi alla olevan lomakkeen kautta niin otamme sinuun yhteyttä ja sovimme yhdessä DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmän esittelystä sekä kerromme kuinka järjestelmä olisi mahdollista räätälöidä juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi.

Nimi (pakollinen)

Yritys (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Puhelinnumero (pakollinen)

Toimiala (esim. asumispalvelut, liikkuvat palvelut)

Lisätietoja (esim. yrityksen asiakasmäärä, henkilöstömäärä jne)

Miten sait kuulla DomaCaresta?


Tukiasioissa ja yleisissä tiedusteluissa voit olla yhteydessä meihin myös sähköpostilla tuki@domacare.fi
tai soittamalla numeroon 020 7424 090. Muut yhteystietomme löydät täältä »