Miksi DomaCare?

Kehitetty yhteistyössä asiakkaidemme kanssa

Hoiva-alan tarpeisiin

DomaCare on helppokäyttöinen ja markkinoiden monipuolisin toiminnanohjausjärjestelmä, joka on suunniteltu hoiva-alan erityisominaisuudet huomioonottaen yhteistyössä omien asiakkaidemme kanssa. Päivittäisrutiinien tehostamisen ja tiedon jakamisen helpottamisen lisäksi DomaCare mahdollistaa laskutuksesi automatisoinnin lähes täysin.

Suunniteltu hoiva-alan erityistarpeet huomioiden

Monipuoliset ominaisuudet

asiakastietojärjestelmä

Asiakastiedot

DomaCare mahdollistaa monipuolisen ja turvallisen asiakastietojen käsittelyn ajasta ja paikasta riippumatta. Asiakastietojen hallinta on suunniteltu vastaamaan sosiaali- ja hoitoalan erityistarpeita. Järjestelmä on muunneltavissa erilaisten asiakkaiden omien toiveiden mukaan.

Lue lisää »

asiakastietojärjestelmä

Laskutus

DomaCarella laskutus tapahtuu lähes huomaamatta muun päivittäisen toiminnan ohessa. Mahdollistamme sujuvan laskutusprosessin oli kyseessä sitten kuntien koontilaskutus, palvelusetelilaskutus tai vaikkapa käytetyn ajan mukaan tapahtuva liikkuvan työn laskutus.

Lue lisää »

asiakastietojärjestelmä

Mobiilisovellus

DomaCare Mobiili tehostaa hoitajien liikkuvaa arkea. Mobiilisovelluksemme avulla saat kaiken DomaCareen tallennetun tiedon hoitajien ulottuville ja mahdollistat tietojen ajantasaisen tarkastelun, päivittämisen sekä päivittäiskirjausten tekemisen jo asiakkaan luona.

Lue lisää »

asiakastietojärjestelmä

RAI-arviot

DomaCaren avulla Sinun on mahdollista tehdä RAI-toimintakykyarviot suoraan toiminnanohjausjärjestelmässä,
mikä tehostaa työaikaa ja antaa aivan uusia käyttömahdollisuuksia kerätyn tiedon hyödyntämiseen. DomaCare RAI moniammatilliseen yhteistyöhön.

Lue lisää »

asiakastietojärjestelmä

Ereseptit

DomaCare Medi on helppokäyttöinen ja Kelan hyväksymä eReseptijärjestelmä, jonka kautta hoitajat voivat pyytää reseptiuusintoja potilaille ja lääkärit kirjoittaa sähköisiä lääkemääräyksiä. DomaCare Medi toimii myös sujuvasti yhdessä DomaCaren kanssa.

Lue lisää »

asiakastietojärjestelmä

Omaisten extranet

DomaCare Extranet mahdollistaa sujuvan ja turvallisen tiedonvälityksen asiakkaidesi omaisten ja edunvalvojien kanssa. Extranet on täysin integroitu eli voit hallita DomaCaren kautta kaikkea extranetissa näkyvää tietoa kirjautumatta itse extranet-sivuille.

Lue lisää »

DomaCare joustaa Sinun tarpeidesi mukaan

Modulaarinen järjestelmä

Aloittaessasi DomaCaren käytön voit valita juuri yrityksesi tarpeita vastaavat ominaisuudet DomaCareen ja ottaa helposti uusia ominaisuuksia käyttöön yrityksen kasvaessa tai tarpeiden muuttuessa. Vaikka DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmä on kehitetty yhteistyössä yksityisten sosiaali- ja hoitopalvelutuottajien kanssa niin se ei estä myös muiden alojen yrityksiä ottamasta käyttöönsä DomaCarea. Mikäli DomaCaren sopivuus mietityttää niin ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla info@invian.fi tai puhelimella 020 7424 0900.