PSOP – Palvelusetelilaskutus

Kotihoidon palvelusetelit PSOP:hen
automaattisesti DomaCaren avulla

PSOP eli kuntien palveluseteli- ja ostopalvelujärjestelmän (www.parastapalvelua.fi) tarkoituksena on yksinkertaistaa ja automatisoida palvelusetelien käsittelyä. DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmään PSOP:n käyttö sulautuu kuin itsestään ja palvelusetelitapahtumat lähetetään laskutuksen yhteydessä automaattisesti PSOP-palveluun. DomaCaren PSOP-integraatio helpottaa asiakkaidesi käytössä olevien palvelusetelien laskutusta.

PSOP helposti laskutuksen ohessa

Invian Oy on yhdessä PSOP järjestelmätoimittaja Digian kanssa toteuttanut liityntäpinnan DomaCaren ja PSOP-palvelun välille kotihoidon osalta. Integraation myötä palvelusetelitapahtumien syöttäminen käsin PSOP-järjestelmään siirtyy menneisyyteen, mikä pienentää työmäärää ja tiedonsiirron varmuus nousee merkittävästi. DomaCaren laskutusosio muodostaa asiakkaiden omavastuulaskut normaalisti, kun taas PSOP:n suorituksia ja kirjanpitoa varten tehdään asiakkaan käyttämän talousjärjestelmän myyntireskontaan oma laskunsa, jota ei kuitenkaan lähetetä eteenpäin.

Vaivatonta laskutusta

DomaCaren avulla kotihoitoyrityksen laskutus sujuu helposti ja vaivattomasti. Olemme integroineet DomaCaren yli 30 taloushallinnon järjestelmän kanssa, mikä takaa tehokkaan ja nopean laskutusprosessin. DomaCarella voit automatisoida lähes kaikki kuukausittaiset laskutuskäytäntösi.

Lue lisää laskutuksesta täällä »

Mikäli haluatte ottaa PSOP-palvelun käyttöönne
ottakaa yhteys asiakaspalveluumme

Asiakaspalvelumme auttaa mielellään puhelinnumerossa 020 7424 090 tai sähköpostilla osoitteeseen tuki@domacare.fi.

Lue DomaCaren muista monipuolisista ominaisuuksista täältä »

Huom! PSOP-rajapinta tukee tällä hetkellä ainoastaan kotihoidon palveluseteleitä. Asumispalveluiden palveluseteleiden saattamiseksi järjestelmän piiriin suosittelemmekin, että otatte yhteyttä oman kuntanne PSOP-vastaavaan asian viemiseksi eteenpäin.