Mielenterveystyö

MIELENTERVEYSTYÖN
RUTIINIEN UUDISTAMISEEN

DomaCare tarjoaa mielenterveystyöhön paljon uusia ominaisuuksia sekä mahdollisuuden toimintamallien uudistamiseen ja parantamiseen. Monipuolisen toiminnanohjausjärjestelmän avulla samalla ohjelmalla voit tehdä kaikki tarvittavat kirjaukset ja tilastoinnit. Samalla kaikki käsin tehdyt siirtymätä järjestelmien välillä poistuva ja aikaa jää enemmän varsinaiseen asiakkaidesi kanssa tapahtuvaan työhön.

Yksilöllinen räätälöinti

DomaCareen on tähän mennessä räätälöity asiakkaidemme käyttöön jo lähes 300 erilaista lomakepohjaa ja raporttia yhdessä asiakkaidemme kanssa vastaamaan juuri heidän erilaisia tarpeitaan.

Lue lisää räätälöintimahdollisuuksista täällä »

Järjestelmien integrointi

DomaCare on modulaarinen toiminnanohjausjärjestelmä, johon on tällä hetkellä toteutettu integraatiot jo noin 50 eri järjestelmän kanssa. Integraatio tarkoittaa käytännössä käytössäsi olevien järjestelmien automaattista keskustelua keskenään jolloin käsin tiedon siirtäminen järjestelmien väliltä poistuu kokonaan.

Lue lisää integroinneista täällä »

Hyödylliset tilastot ja raportit

DomaCareen sisäänrakennetun tilastointiosion avulla voi kerätä monipuolisesti erilaisia yhteenvetoja ja raportteja toiminnan kannalta tärkeistä tiedoista. Saat tilastointiosion kautta mm. käyttöasteet, asiakasmäärät, asiakasprofiilit ja hoitoilmoitukset.

Lue lisää tilastoista ja raporteista täällä »

Lue DomaCaren muista monipuolisista ominaisuuksista täältä »

Voit tutustua asiakkaisiimme ja heidän kokemuksiinsa täällä »