Mielenterveystyö

Automatisoi rutiinit ja digitalisoi asiakastietojen hallinta
ASIAKAS MIELENTERVEYSTYÖN KESKIÖSSÄ

Toiminnanohjauksen digitalisointi avaa uusia mahdollisuuksia kerätyn tiedon paremmalle hyödyntämiselle sekä poistaa käsin tehtävää tietojen siirtoa eri järjestelmien välillä. DomaCare takaa turvallisen ja vaivattoman tavan hallita niin asiakastiedot kuin laskutuksen.

| ASIAKASTIETOJEN HALLINTA

VAIVATON TAPA LUKEA, LISÄTÄ
JA PÄIVITTÄÄ ASIAKASTIETOJA

DomaCare on rakennettu tehostamaan työtä sosiaali- ja hoiva-alalla sekä automatisoimaan päivittäisiä rutiineja.

Asiakastiedot

Kaikki DomaCareen kirjattu asiakaskohtainen tieto löytyy helposti yhdestä paikasta niin tietokoneella kuin mobiililla. Lisäksi on mahdollista kohdistaa asiakkaita tietyille työntekijöille jolloin näiden asiakkaiden tiedot tulevat entistä selkeämmin esille asiakaslistalla.

Tavoitteet

Asiakkaille voidaan asettaa henkilöhtaisia tavoitteita, joiden avulla on mahdollista seurata asiakkaan voinnin muutoksia. Samalla muodostuu vertailukelpoista dataa oman työn tueksi. Tavoitteet arvioidaan normaalin asiakaskirjauksen yhteydessä.

Suunnitelmat ja lomakkeet

DomaCareen voidaan muodostaa digitaalisena kaikki tarvittavat lomakkeet ja suunnitelmat. Esimerkiksi asiakkaan palvelusuunnitelma voidaan vaikka tehdä kokonaan mobiilisovelluksella asiakkaan luona.

Lue lisää asiakastietojen hallinnasta »

| LASKUTUS

MONIPUOLINEN LASKUTUS
MUUN TYÖN OHESSA

DomaCarella laskutus tapahtuu lähes huomaamatta muun päivittäisen toiminnan ohessa automaattisesti oli se sitten kuntien koonti-, palveluseteli- tai käytettyyn aikaan perustuvaa laskutusta.

Automatisointi

Hoiva-alan laskutuskäytännöt ovat monesti monimutkaisia johtuen eri laskutussopimuksista, laskutettavista tahoista ja laskutussäännöistä. DomaCaren laskutusosio on toteutettu näitä alan erikoisuuksia ymmärtäväksi ja helpottamaan yrityksen kuukausittaisten laskutuskäytänteiden läpivientiä. Lasku sisältää aina juuri ne tiedot mitä maksajatahot edellyttävät.

Talousjärjestelmät

DomaCaresta löytyy valmiiksi integraatiot yli 30 eri taloushallinnon järjestelmän kanssa (mm. Asteri, NetBaron, Netvisor, Passeli ja Talenom). Integraation avulla DomaCaren muodostama laskuaineisto voidaan viedä suoraan käytössä olevan järjestelmän myyntireskontraan.

Lue lisää laskutuksesta »

| INTEGRAATIOT

DOMACARELLA TIETO SIIRTYY VAIVATTA
ERI JÄRJESTELMIEN VÄLILLÄ

Tällä hetkellä DomaCaresta löytyy integraatio noin 50 eri järjestelmän kanssa. Liitynnät takaavat monipuoliset käyttömahdollisuudet DomaCaressa kerätylle tiedolle ja yrityksesi käytössä olevien muiden järjestelmien täysipainoisen hyödyntämisen DomaCaren rinnalla.

Johdon työn tuki

DomaCaresta on mahdollista siirtää myös tietoa ulkopuolisiin järjestelmiin, mm. IMS-toimintajärjestelmään ja Qlikview-tilastojärjestelmään. Liityntöjen avulla tietoja voidaan yhdistää eri lähteistä selkeiksi kokonaisuuksiksi.

Terveys- ja lääkitystiedot

Lisäksi olemme tehneet integraation sairaaloissa ja terveyskeskuksissa käytössä olevaan päätöksentuenjärjestelmään, jonka kautta DomaCaren sisältämät terveys- ja lääkitystiedot voidaan analysoida asiakkaiden terveyden seurannan helpottamiseksi. Integraatio tuo mukanaan laboratoriotulosten analysoinnin, Sfinx-lääkeinteraktiot sekä virtuaalisen terveystarkastuksen käyttöönne.

Kanta-palvelut

DomaCareen on rakennettu integraatiot valtakunnallisille Kanta-palveluille reseptien kirjoittamista ja potilastiedon arkistointia varten.

Lue lisää integraatioista »

| TILASTOT JA RAPORTIT

Monipuoliset tilastot ja raportit oman työn tehostamiseen ja hoidon laadun seuraamiseen

DomaCaren tilastot ominaisuuden avulla voit rakentaa erilaisia yhteenvetoja ja raportteja toiminnan kannalta tärkeistä tiedoista työntekijöiden avuksi ja johdon päätöksenteon tueksi. Tällaisia tilastoja voivat olla mm. käyttöasteet, asiakasmäärät, asiakasprofiilit ja hoitoilmoitukset.

Uusia tapoja hyödyntää tietoa

Asiakastietojen, kirjausten, tehtävien ja laskutuksen digitalisoiminen antaa aivan uusia mahdollisuuksia kerätyn tiedon hyödyntämiselle. Toiminnanohjauksen kokonaisvaltainen hallinta DomaCarella takaa, että kaikki ohjelmaan syötetty tieto on hyödynnettävissä erilaisten tilastojen ja raporttien aineistona. Tietojen oikeanlaisella hyödyntämisellä on mahdollista tehostaa niin omaa toimintaa kuin parantaa asiakkaille tarjottavia palveluita ja hoivan laatua.

Tilastojen räätälöinti juuri Sinun tarpeisiisi

Koska kaikki DomaCareen tallennettu tieto on tilastoitavissa niin pystymme tarvittaessa räätälöimään juuri Sinun tarpeisiisi sopivat tilastot ja raportit. Tällainen räätälöity tilasto voisi olla esimerkiksi listaus asiakkaista joista ei ole halutuilla otsikoilla kirjauksia edelliseen 72 tuntiin.

Lue lisää tilastoista ja raporteista »

KIINNOSTUITKO DOMACARESTA? TARVITSEKO LISÄTIETOJA?
ASIAKASPALVELUMME AUTTAA

Voit jättää yhteystietosi alla olevan lomakkeen kautta niin otamme sinuun yhteyttä ja sovimme yhdessä DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmän esittelystä sekä kerromme kuinka järjestelmä olisi mahdollista räätälöidä juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi.

Nimi (pakollinen)

Yritys (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Puhelinnumero (pakollinen)

Toimiala (esim. asumispalvelut, liikkuvat palvelut)

Lisätietoja (esim. yrityksen asiakasmäärä, henkilöstömäärä jne)

Miten sait kuulla DomaCaresta?


Tukiasioissa ja yleisissä tiedusteluissa voit olla yhteydessä meihin myös sähköpostilla tuki@domacare.fi
tai soittamalla numeroon 020 7424 090. Muut yhteystietomme löydät täältä »