Integraatiot

DomaCarella tieto siirtyy vaivatta eri järjestelmien välillä
MONIPUOLISET INTEGRAATIOT

Tällä hetkellä DomaCaresta löytyy integraatio noin 50 eri järjestelmän kanssa. Liitynnät takaavat monipuoliset käyttömahdollisuudet DomaCaressa kerätylle tiedolle ja yrityksesi käytössä olevien muiden järjestelmien täysipainoisen hyödyntämisen DomaCaren rinnalla.

Siirrä laskutusaineisto suoraan käytössäsi olevaan taloushallinnon järjestelmään

DomaCare mahdollistaa laskutuksen automatisoinnin ja vähentää eri tahoille lähetettävien laskujen muodostamiseen käytettävän työn minimiin. Muun muassa tehtävien taakse asetettavien laskusääntöjen, sopimuskohtaisten karenssien ja asiakaskohtaisten ositusten ansiosta DomaCarella on mahdollista muodostaa asiakaskohtainen laskutusaineisto päivittäisen toiminnan ohella ja taustalla.

Olemme tehneet jo yli 30 integraatiota eri taloushallinnon järjestelmiin, mikä mahdollistaa DomaCarella muodostetun laskutusaineiston viemisen suoraan käytössä olevan järjestelmän myyntireskontraan.

Esimerkkejä olemassaolevista integraatioista taloushallinnon järjestelmiin

  • Asteri
  • Dynamics AX
  • Econet
  • eFina
  • Fivaldi
  • Emce
  • Heeros Venda
  • Intime Plus
  • Maestro
  • NetBaron
  • Netvisor
  • Navi
  • Nova
  • Passeli
  • Procountor
  • ProE
  • Sonet
  • Talenom
  • Tikon
  • Wintime

Myös muihin kuin edellä mainittuihin järjestelmiin on mahdollista tehdä integraatio. Kysy lisää asiakaspalvelustamme puhelimella 020 7424 090 tai sähköpostilla tuki@domacare.fi

Lue lisää laskutusosiosta »

PSOP-LASKUT ILMAN KÄSINSYÖTTÖÄ PARASTAPALVELUA.FI-SIVULLE

DomaCaren PSOP-integraatio helpottaa ja nopeuttaa palvelusetelien laskutusta sillä käsin tehtävä palvelusetelien syöttäminen siirtyy menneisyyteen. Tämä pienentää työmäärää ja tiedonsiirron varmuus nousee merkittävästi.

Palvelusetelilaskutuksen voi hoitaa yhdellä napin painalluksella muun laskutuksen yhteydessä. DomaCaren laskutusosio muodostaa asiakkaiden omavastuulaskut normaalisti, kun taas PSOP:n suorituksia ja kirjanpitoa varten tehdään asiakkaan käyttämän talousjärjestelmän myyntireskontaan oma laskunsa.

Lue lisää PSOP-palvelusetelilaskutuksesta »

Johdon ja esimiestyön
päätöksenteon tueksi

DomaCaresta on mahdollista siirtää myös tietoa ulkopuolisiin järjestelmiin, mm. IMS-toimintajärjestelmään ja Qlikview-tilastojärjestelmään. Liityntöjen avulla tietoja voidaan yhdistää eri lähteistä selkeiksi kokonaisuuksiksi.

Lisäksi olemme tehneet integraation sairaaloissa ja terveyskeskuksissa käytössä olevaan päätöksentuenjärjestelmään, jonka kautta DomaCaren sisältämät terveys- ja lääkitystiedot voidaan analysoida asiakkaiden terveyden seurannan helpottamiseksi. Integraatio tuo mukanaan laboratoriotulosten analysoinnin, Sfinx-lääkeinteraktiot sekä virtuaalisen terveystarkastuksen käyttöönne.

Lue lisää Tilastoista »

RAI-integraatio mahdollistaa RAI-toimintakykyarvioiden täyttämisen DomaCaren sisällä

Täyttämällä RAI-toimintakykyarviot DomaCarella voit hyödyntää niiden avulla kerättyä dataa aivan uudella tavalla. Samalla RAI-arvioiden tekeminen automatisoituu sillä järjestelmä muistuttaa asiakkaan kanssa tekemisissä olevia hoitajia ja muita moniammatillisen työryhmän jäseniä toimintakykyarvion kysymyksiin vastaamisesta.

Mikä on RAI-toimintakykyarvio?

Monet kunnat ovat ottaneet käyttöön kansainvälisen InterRAI-organisaation kehittämän RAI-toimintakykyarvion. RAI (Resident Assessment Instrument eli suomeksi potilaan arviointiväline) on kansainvälisesti standardoitu kysely, joka on kehitetty laadun ja kustannusvaikuttavuuden arviointiin ja seurantaan. RAI:n avulla voit tehdä vaativia säännöllisiä ja strukturoituja tiedonkeruutoimenpiteitä asiakkaidesi voinnista.

DomaCaren RAI-toimintakykyarvio on tehty yhteistyössä THL:n kanssa ja se on otettavissa käyttöön kaikille DomaCaren käyttäjille.

Seuraavat RAI-instrumentit ovat käytettävissäsi

Invian Oy on tehnyt kansainvälisen InterRAI-organisaation kanssa lisensointisopimuksen koskien kaikkia RAI-instrumentteja:

  • LTC (Laitoshoito)
  • HC (Kotihoito)
  • MH (Mielenterveys)
  • CMH (Psykiatrinen avohoito)
  • ID (Kehitysvamma)

Lue lisää RAI-toimintakykyarviosta »

Kansalliset KANTA-palvelut osana
toiminnanohjausjärjestelmää

DomaCareen on rakennettu integraatiot valtakunnallisille Kanta-palveluille reseptien kirjoittamista ja potilastiedon arkistointia varten.

Reseptipalvelu

DomaCare Medi on helppokäyttöinen, Kelan hyväksymä reseptijärjestelmä, jonka kautta hoitajat voivat pyytää reseptiuusintoja potilaille ja lääkärit kirjoittaa sähköisiä lääkemääräyksiä. Kirjautuminen DomaCare Medi -järjestelmään tapahtuu vahvalla tunnistusmenetelmällä. Käytössä olevat tunnistautumistavat ovat matkapuhelinoperaattorin toimittama mobiilivarmenne ja terveydenhuollon ammattivarmenne (toimikortti). Lääkemääräyksiä on mahdollista kirjoittaa ainoastaan silloin, kun tunnistus on tehty käyttäen terveydenhuollon ammattivarmennetta.

Potilastiedon arkisto

DomaCare mahdollistaa myös tietojen siirron suoraan valtakunnalliseen Potilastiedon arkistoon. Potilastietojen arkisto tarjoaa kansalaisille mahdollisuuden tarkastella omia potilastietojaan tietokoneeltaan vaivattomasti, ajasta ja paikasta riippumatta.

Lue lisää Kanta-palveluista »

KIINNOSTUITKO DOMACARESTA? TARVITSEKO LISÄTIETOJA?
ASIAKASPALVELUMME AUTTAA

Voit jättää yhteystietosi alla olevan lomakkeen kautta niin otamme sinuun yhteyttä ja sovimme yhdessä DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmän esittelystä sekä kerromme kuinka järjestelmä olisi mahdollista räätälöidä juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi.

Nimi (pakollinen)

Yritys (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Puhelinnumero (pakollinen)

Toimiala (esim. asumispalvelut, liikkuvat palvelut)

Lisätietoja (esim. yrityksen asiakasmäärä, henkilöstömäärä jne)

Miten sait kuulla DomaCaresta?


Tukiasioissa ja yleisissä tiedusteluissa voit olla yhteydessä meihin myös sähköpostilla tuki@domacare.fi
tai soittamalla numeroon 020 7424 090. Muut yhteystietomme löydät täältä »