Asiakastietojen hallinta

SUJUVAA ASIAKASTIETOJEN HALLINTAA

DomaCare mahdollistaa monipuolisen ja turvallisen asiakastietojen käsittelyn ajasta ja paikasta riippumatta. Asiakastietojen hallinta on suunniteltu vastaamaan hoiva-alan tarpeita. Kaikessa DomaCaren kehityksessä päämääränä on asiakkaidemme työn sujuvoittaminen ja laadukkaan hoitotyön mahdollistaminen joustavasti. DomaCaren muunneltavuus asiakkaiden toiveita kuunnellen mahdollistaa sen käytön erilaisissa ja eri kokoisissa työyhteisöissä.

Laadukas asiakastyö

DomaCare antaa yrityksellesi parhaat mahdolliset työkalut tarjota mahdollisimman laadukasta ja sujuvaa palvelua omille asiakkaillesi. Helppokäyttöisyytensä ja liikkuvuutensa ansiosta DomaCare vähentää hoitajien käyttämää aikaa toimistossa ja tehostaa päivittäistä työaikaa antaen heille enemmän aikaa toimia omien asiakkaiden parissa.

Palvelu-, kuntoutus-, hoitosuunnitelmat ovat muokattavissa asiakkaidemme tarpeisiin pohjautuen ja niiden asettamat asiakastyön tavoitteet tulevat keskiöön asiakastyön kirjaamisessa. Omahoitajat voivat asettaa asiakkaille seurattavat tavoitteet joita voidaan arvioida helposti mobiilijärjestelmässä ja tietokoneella muun kirjaamisen ohella.

Tavoitteiden pohjalla voidaan käyttää myös DomaCareen sisältyvää RAI-toimintakykyarviota.

Löydät lisätietoa DomaCare RAI:sta täältä »

Muunneltavuus

DomaCare soveltuu monenlaiseen toimintaan. Asiakkaanamme on laaja kirjo erilaisia sosiaali- ja hoitoalan yrityksiä mm. vanhus-, vammais- ja mielenterveys- sekä päihde- ja huumekuntoutuksen asumispalveluyksiköitä sekä kotisairaanhoito- ja kotisiivousyrityksiä. DomaCaren muunneltavuus asiakkaiden toiveita kuunnellen mahdollistaa sen käytön erilaisissa työyhteisöissä.

Mikäli jotain tarvitsemaanne ominaisuutta, lomaketta tai asiakirjapohjaa ei löydy ohjelmasta niin räätälöimme sen mielellämme teille.

Lue lisää räätälöintimahdollisuuksista täältä »

Turvallinen asiakastietojen käsittely

DomaCare tallentaa asiakastietosi yhteistyöyrityksemme laadukkaille ja uusimpien tietoturvavaatimusten mukaisille palvelimille. Kaikki ohjelmaan tallentamasi tieto varmuuskopioidaan päivittäin useille palvelimelle, mikä takaa tietojen säilymisen tilanteessa kuin tilanteessa. DomaCare on aina yhteydessä palvelimiin suojatun yhteyden avulla.

Voit tutustua asiakkaisiimme ja heidän kokemuksiinsa täältä »

Lue DomaCaren muista monipuolisista ominaisuuksista täältä »

SUJUVA JA NOPEA
ASIAKASTIETOJEN HALLINTA

Esimerkkejä asiakkaidemme käyttämistä toiminnoista

  • Perustietolomake
  • Hoito-, palvelu- ja kuntoutussuunnitelmat
  • Elämänhistoria
  • Omaisuusluettelo
  • Rahavarojen seuranta
  • Lääkelista (mukana lääkerekisteri)
  • Tarvittavien lääkkeiden ja antikoagulanttihoidon seuranta
  • Diagnoosit (ICD10)
  • Asiakaskohtaiset liitetiedostot
  • Fysio- ja toimintaterapeuttien sivut
  • Kysymykset lääkärille
  • Hoitajan lähete
  • Vuokrasopimuspohja
  • Kelan lomakkeet (esim. SV3, GAS ja kuolintodistus)