Asiakastietojen hallinta

DomaCare mahdollistaa turvallisen ja sujuvan
ASIAKASTIETOJEN HALLINNAN

DomaCare on alusta asti hoiva-alalle kehitetty toiminnanohjausjärjestelmä, minkä ansiosta käytössäsi ovat kaikki juuri Sinun työtäsi tehostavat ominaisuudet. Ohjelma on rakennettu ennen kaikkea tehostamaan hoivatyötä ja automatisoimaan päivittäisiä rutiineja.

Kattava valikoima hoiva-alan tarpeisiin suunniteltuja lomakkeita

DomaCaresta löydät kaikki hoivatyössä tarvitsemasi lomakkeet digitaalisena.

Esimerkkejä asiakkaidemme käytössä olevista lomakkeista:

  • Perustietolomake
  • Hoito-, palvelu- ja kuntoutussuunnitelma
  • Elämänhistoria
  • Omaisuusluettelo
  • Kelan lomakkeet (esim. SV3, GAS ja kuolintodistus)
  • Fysio- ja toimintaterapeuttien sivut
  • Hoitajan lähete
  • Vuokrasopismuspohja

Juuri sinun tarpeisiisi

DomaCare on modulaarinen järjestelmä eli olemassa olevia ominaisuuksia voidaan ottaa käyttöön tarpeen mukaan. Näin ohjelma mukautuu erilaisten ja kokoisten yritysten tarpeisiin. Olemassa olevia lomakkeita ja tulosteita voidaan myös räätälöidä yrityksesi tarpeiden mukaan tai tehdä kokonaan uusia.

Lue lisää »

Rakenteinen kirjaaminen osana päivittäisraportointia

DomaCare mahdollistaa rakenteisen päivittäiskirjauksen mobiilisovelluksen symbolipohjaisen kirjaamisen avulla. Tämä luo aivan uusia tapoja hyödyntää kerättyä tietoa erilaisina tilastoina ja esimiestyön tukena.

Asiakastietojen sujuva käsittely paikasta riippumatta

Mobiilisovelluksen avulla DomaCareen merkittyjä asiakastietoja voi tarkastella, muuttaa ja lisätä juuri siellä missä hoitajat kulloinkin päivän aikana ovat. DomaCaren mobiilikäyttö lisää tehokkuutta niin koti- kuin asumispalveluissakin.

Asiakaskohtaiset tavoitteet

Asiakkaille voidaan asettaa henkilöhtaisia tavoitteita, joiden avulla voidaan seurata asiakkaan voinnin muutoksia. Samalla muodostuu vertailukelpoista dataa oman työn tueksi. Tavoitteiden arviointi tapahtuu helposti hoitajien päivittäisraportoinnin yhteydessä niin tietokoneella kuin mobiilisovelluksellakin.

Lue lisää »

Turvallinen asiakastietojen
käsittely ja säilytys

DomaCaren asiakastietojen käsittely, tallentaminen ja muokkaaminen tapahtuu aina suojattujen yhteyksien kautta. Ylläpidämme ja kehitämme tietoturvaa jatkuvasti ottaen huomioon uusimmat lait ja säädökset.

DomaCare käyttää yhteyksien muodostamiseen samanlaisia varmenteita, kuin suomalaiset verkkopankitkin omien yhteyksiensä turvallisuuden takaamiseksi. DomaCaren avulla kaikki keräämäsi asiakastiedot ovat aina helposti ja turvallisesti saatavilla.

Tietojen säilytys varmennettuna
suomalaisilla palvelimilla

Tallennamme DomaCaren kautta kirjatut asiakastiedot ajantasaisten tietoturvavaatimusten mukaisille palvelimille, jotka varmuuskopioidaan säännöllisesti. Kaikki tietojen käsittely ja tallentaminen tapahtuu aina Suomen lakeja noudattaen sekä Suomen rajojen sisäpuolella.

Vaivatta rajattavissa vain kullekin
käyttäjälle oleelliset tiedot

Oikeustasojen avulla asiakastiedot ovat helposti rajattavissa niin, että kukin käyttäjä näkee vain hänelle oleelliset tiedot, yksiköt, lomakkeet ja asiakkaat.

Lue lisää »

RAI-instrumentit hoidon laadun tehokkaaseen seurantaan

DomaCaren avulla teet RAI-toimintakykyarviot suoraan toiminnanohjausjärjestelmällä, mikä tehostaa työaikaa ja antaa aivan uusia käyttömahdollisuuksia kerätyn tiedon hyödyntämiseen. Voit täyttää RAI-arviot tai vastata RAI-intensiivijakson kysymyksiin oman valintasi mukaan joko tietokoneella tai mobiililaitteella.

Moniammatillisen yhteistyön osana

Tänä päivänä hoiva-alalla erityisen tärkeä moniammatillinen yhteistyö on otettu alusta asti huomioon DomaCaren RAI-sovelluksen kehitystyössä. Intensiivijakson aikana DomaCare kysyy tietyt RAI-kysymykset erikseen jokaiselta asiakkaan kanssa jakson aikana tekemisissä olevalta moniammatillisen työryhmän jäseneltä. Näin kukin ryhmän jäsen pääsee antamaan oman tärkeän panoksensa RAI-arvion muodostumiseen sekä tutustumaan muiden ryhmän jäsenten vastauksiin.

Olemme lisensoineet seuraavat RAI-instrumentit: LTC (laitoshoito), HC (kotihoito), MH (mielenterveys), CMH (psykiatrinen avohoito) ja ID (kehitysvamma).

Lue lisää »

Uusi henkilökohtainen hoitosuunnitelma nyt pilottikäytössä

Uuden hoitosuunnitelman keskeisenä ajatuksena on tuoda RAI-tiedot osaksi hoitosuunnitelman tekemistä ja tällä tavalla parantaa hoitosuunnitelman laatua. DomaCare ehdottaa sopivia tavoitteita asiakkaalle RAI-arvioiden pohjalta tai voit luoda halutessasi omia tavoitteita.

Helppo asiakkaiden käteisvarojen hallinta palveluasumiseen

Asiakkaiden yksikköpohjaiset ostokset, esimerkiksi palvelutalon kahvilassa, voidaan hoitaa mobiilisovelluksen kassakonetoiminnon avulla käyttäen asiakkaan lompakkoon merkittyjä varoja.

Lääkärin kirjaukset ja reseptit DomaCaren avulla

DomaCare mahdollistaa erilaisten mittausten, diagnoosien, lääkkeiden, allergioiden ja lääkärin kirjausten merkitsemisen asiakkaalle niin, että tiedot ovat selkeästi hoitajien saatavilla. DomaCare Medin avulla lääkärit voivat kirjoittaa sähköisiä lääkemääräyksiä asiakkaille.

Asiakkaidemme käytössä olevia ominaisuuksia:

    • Lääkelista (mukana lääkerekisteri)
    • Tarvittavien lääkkeiden ja antikoagulanttihoidon seuranta
    • Diagnoosit (ICD10)
    • Mittaukset
    • Kysymykset lääkärille
    • Lääkärin kirjaukset

KIINNOSTUITKO DOMACARESTA? TARVITSEKO LISÄTIETOJA?
ASIAKASPALVELUMME AUTTAA

Voit jättää yhteystietosi alla olevan lomakkeen kautta niin otamme sinuun yhteyttä ja sovimme yhdessä DomaCare-toiminnanohjausjärjestelmän esittelystä sekä kerromme kuinka järjestelmä olisi mahdollista räätälöidä juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi.

Nimi (pakollinen)

Yritys (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)

Puhelinnumero (pakollinen)

Toimiala (esim. asumispalvelut, liikkuvat palvelut)

Lisätietoja (esim. yrityksen asiakasmäärä, henkilöstömäärä jne)

Miten sait kuulla DomaCaresta?


Tukiasioissa ja yleisissä tiedusteluissa voit olla yhteydessä meihin myös sähköpostilla tuki@domacare.fi
tai soittamalla numeroon 020 7424 090. Muut yhteystietomme löydät täältä »