Stella Kotipalvelut Oy

TAVOITTEENA KOKONAISVALTAINEN HOITO

Stella Kotipalvelut tarjoaa asiakkailleen monipuolista, laadukasta ja kokonaisvaltaista hoitoa asiakkaan kotona. Hoivapalveluja on saatavilla pääkaupunkiseudulla ja myös ruotsinkielellä. Hoitotyötä tukee nopea ja ajantasainen tiedonsiirto.

– Asiakkaitamme ovat kaikenkuntoiset ja erilaisissa elämäntilanteissa olevat ikäihmiset, kertoo vastaavahoitaja Minna Melkko.

– Palvelumme koostuvat muun muassa asiointi- ja saattamispalveluista, lääkehoidon toteuttamisesta sekä sen seurannasta, hygienianhoidosta ja ulkoiluavusta. Myös ruuan valmistus ja erilaiset kotiaskareet kuuluvat hoitajiemme työnkuvaan. Asiakkaiden ja heidän omaistensa on tärkeää tietää, että palvelumme ovat verovähennyskelpoisia.

DomaCaren käyttöönotto

Stella Kotipalveluiden edeltäjä Doctagon Oy otti DomaCaren mobiilijärjestelmän ja kotihoidon suunnitteluosion käyttöönsä syyskuussa vuonna 2011. Yrityskaupan seurauksena Doctagon yhdistyi Kodinavuxiin ja muodostui nykyisenlainen Stella Kotipalvelut. Doctagonilla hyväksi havaittu DomaCare päätettiin kuitenkin pitää edelleen uuden yrityksen toiminnanohjausjärjestelmänä.

– Olemme olleet todella tyytyväisiä Invian Oy:n asiakaspalveluun ja järjestelmän toimivuuteen. DomaCareen on tehty toivomamme lisäykset ja se palvelee meitä hoivan lisäksi myös taloushallinnon näkökulmasta, Melkko kertoo.

Stella Kotipalvelut Oy on Suomen suurin yksityinen kotipalvelua tarjoava yritys.

  • Kotilääkäripalvelut
  • Kotihoivapalvelut
  • Kotisairaalapalvelut
  • Kotisairaanhoitopalvelut
  • Turvapuhelinpalvelut
  • Lastenhoitopalvelut

DomaCaren avulla toteutuu niin hoitajien välinen viestintä, asiakasraportointi kuin laskutuskin. Erityisen tärkeää oli, että ajantasaiset tiedot olivat DomaCaren ansiosta heti hoitajien käytössä. Ohjelman kautta hoitajat saavat asiakkaiden yhteystiedot sekä tarvittaessa jopa ajo-ohjeet. Myös asiakkaiden hoitosuunnitelmat ja lääkelistat päivitetään ohjelman kautta.

Nopea tiedonsiirto tärkeää

– Koordinaattorin ja esimiehen näkökulmasta mobiilijärjestelmästä on hyötyä myös silloin, kun tarvitaan nopeaa tietoa hoitajan sijainnista esimerkiksi tulevaa turvapuhelinhälytystä ajatellen, tähdentää Melkko.

– Ohjelman kautta näkee, onko hoitaja asiakaskäynnillä ja milloin hän on aloittanut tehtävän. Ohjelmasta selviää myös todennäköinen tehtävän lopettamisajankohta. Asiakkaille vietävät tuotteet ja apteekkiostokset hoitaja pystyy nykyisin itse lisäämään asiakkaan laskulle mobiilijärjestelmän kautta, mikä vähentää esimiehen työtä laskutuksen yhteydessä.

Lisätietoja antaa mielellään:

Ilkka Jussila, toimitusjohtaja, Invian Oy
050 530 0033 / ilkka.jussila@invian.fi